Tuesday, April 07, 2009




Saturday went to watch Jackie Chan show with Sis, Wanrong , Ken, HuiNa, Shiwei and Baby. Before that , over to Baby house to meet him. Pack food for him . Slack at his house all the way until 7pm plus, back to my house for dinner . After dinner , show all the way till 10.45pm. Over to Century Square to collect our movie ticket. Slack at MacDonald. 11pm plus , walk back for our show . Overall , the show is not really that nice . But it is still fine . I find some part quite boring . Nearly fall asleep .


好讨厌在家哦,在家里一点也不开心 。几乎每天都听到妈妈的老套声,听到爸爸的骂人声。我在家里唯一能开心的就是呆在房里,因为门一关上什么声音都没有了,变得好安静。可是我又讨厌一个人的感觉。唯一能让我开心的就是看见Baby 可是他又每次做一些事让我好伤心好难过。 我到底在什么时候是真的很开心?? 我自己也不知道。我到底做错了什么?我是不是上辈子欠你还是伤害你?? 你这辈子来报仇。为什么要这么伤害我?我不想再被伤害了,能吗?? 我有时还是会不由得想,你现在还会不会想起她呢?你说过,她的电话号码你是这辈子也不会忘的,你现在真的还记得吗??会不会不由自主的按她的号码,想打给她问她还好吗,还是想放一则短讯问候她?和我在一起的时候,会不会想起她,把我当成她呢?当你对我说甜言蜜语的时候,是不是其实想和她说的呢?当我们去你和她去过的地方的时候,会不会想起和她在一起的日子呢?我真的不知道你在想什么。 我好讨厌猜测你在想什么。你呢告诉我吗??
眼泪不由自主的从脸颊落下 。。。。模糊了我的视线。。。。

No comments: